Sunday, January 11, 2009

Prints

Hello world,
Here is one of the treasures I found in the garage I mentioned in a previous blog. It's a shoulder padded navy blue blazer with circle prints and gold buttons. I wanted to wear it with a skirt and some heels but I was lazy to dress up since I've been feeling under the weather lately. So here's a peek of the print.


Here is a bag I found at Ross. It didn't have a brand but I found it "oh too cute" to pass it by. I got it for $12.00 :). So that puts a smile on my face.


So here's my outfit:


A very blurry and not so good edit but I got frustrated so I left it the way you see it lol.

blazer-finders keepers (lol), tank top-F21 $5.00, Jeans-Ross $9.99, Flats-Wanted $8.99

Here are a few random photos. My hair is a drag right now so I plan on getting a hair cut tomorrow. I need a new look for the season, so we'll see. I'm going to a wedding by the end of the month so I really plan on dieting tomorrow. I know I've said I'd go on a diet before lol, but I really need to this time b/c I got goals of not just fitting into a dress but feeling good in it. After all, there is a difference of looking good and feeling good in something you wear right. It goes hand in hand. Otherwise, I just need a can full of self esteem :P.


So I'll leave you with a smile to end this blog :-D. I'll be putting up some throwback photos this week so I hope you enjoy. I just want to show some of my fashion then and perhaps some clothes I miss that I still want to fit in now but can't lol. Tata!
God bless!



10 comments:

PrincessImp. said...

I always find printed blazers tricky, but I think you pulled yours off brillantly. :)

Fashion Is Poison said...

ahh i need a haircut so bad. i want to see what you'll do with urs!

STARR said...

I love the colors and print of the blazer with the bag. Pretty!

Nina (femme rationale) said...

hi! thx for visiting my site and leaving such a sweet comment. i love your navy blazer. and your hair looks great! it's so healthy and shiny. and the color really suits you.

Vero said...

wowwwwwwwww nice blazer!! vintage ehh? dang ateh you get evyerhting for like under $10 bucks!! omg. i was at forever 21 today. i wanted to buy something...like some jeans and these pants and they were on sale. but i cant be spendin no mo moneyy :( cos i pay bart now. boo hoo...i miss shopping...lol. but dont worry we'll still have our date :P

50two said...

i love digging up things in the garage :) its like saving even more money than thrifting :O

haha i say you go short! (with your hair, i meant)

V said...

cute outfit

great post
www.balmainbazaar.blogspot.com

♥ fashion chalet said...

thank you =] haha even in pajamas?

adore your bag, so luxurious! xx

tailorstitch said...

the bag is very cute!!

Lesley said...

Cute outfits!